American Skyper
S6, E24: The whole family is at Jay & Gloria’s for Alex’s graduation party, except for Phil, who ingeniously figured out a way to be there via skype and a robotic vessel after being unexpectedly detained in Seattle on a business trip. During the celebration, Jay frets about Gloria’s cousin who has overstayed his welcome, Claire stresses out about giving Alex the perfect gift, Mitch hides news of being laid off from Cam and Andy’s girlfriend, Beth, is in town stirring up a whole lot tension with Haley which finally leads to a realization that may have come too late.