Tales of the Walking Dead Amy; Dr. Everett
S1, E4: In a nature documentary set in the "dead sector," a naturalist who studies walkers encounters a spirited settler; an unlikely respect is forged between the two as the settler tries to argue in favour of people taking back the land from the dead.