An Arthur-Like Figure in Cornwall
S1, E2: Investigate archaeological and historical evidence that support the existence of an Arthur-like figure in early Britain. Learn about the site of Cadbury Castle, the center of operations of a leader of great military and logistical skill who thwarted the Saxon invasion. Learn also about important lore surrounding the supposed tomb of Arthur.