An Attempt to Tip the Scales
S3, E4: It's Halloween in Tree Hill and the masquerade ball gives Haley the opportunity to win back Nathan while Brooke is trying to seduce Lucas. Meanwhile, Peyton decides to face her new mother and get to know her while Dan tries blackmail to become mayor, but things don't turn out as easy as he thought they would when Deb gets in his way.