An Obol For Charon
S2, E4: A mysterious sphere threatens the U.S.S. Discovery; Saru and Burnham's bond grows when Saru is forced to acknowledge a deeply unsettling Kelpien truth; Pike receives new intel on Spock from a loyal friend.