Lost ... And Found
S2, E5: Michael sets off into the jungle by himself determined to find Walt, but discovers that he is not alone. Meanwhile, Sawyer and Jin are ordered by their captors to take them to their camp, and Sun frantically searches for her missing wedding ring.