And the Broken Hearts
S1, E16: It's Valentine's Day and Max shows her softer side when Earl has a heart attack and ends up in the hospital after seeing Sophie (recurring guest star JENNIFER COOLIDGE) all dressed up. Meanwhile, Caroline attempts to rekindle an old flame of hers.