And the Hold-Up
S2, E3: Max and Caroline show their true colors when the diner gets robbed. Meanwhile, everyone sees a surprising new side of Han. Recurring guest star BROOKE LYONS (Sullivan & Son, Jane by Design) appears as Peach.