And the Kosher Cupcakes
S1, E17: Max tries to pass off her cupcakes as kosher when she and Caroline serve them at a boy's Bar Mitzvah. Recurring guest star JENNIFER COOLIDGE appears as Sophie, the girls' upstairs neighbor.