And the New Boss
S2, E9: When Max and Caroline hire an intern, Ruth (guest star ABBY ELLIOTT -- Saturday Night Live), to help take care of some of the dirty work in preparation of opening their new cupcake shop, Max has trouble with her new managerial role. Recurring guest star RYAN HANSEN appears as Andy.