Andy's Play
S7, E3: Having invited the whole office, Andy hopes his local theatre troupe's production of "Sweeney Todd" will be a chance to impress Erin. Meanwhile, Michael is miffed that his audition for the play went unrewarded, and Jim and Pam try to enjoy their night out without Celeste.