Annulled Roommate Pill Shower
S2, E1: Heather and Tim ask Clementine's parents to convince Clementine and Tyler to get a marriage annulment. Tommy moves in with Colleen, to the dismay of her roommate, and John takes the wrong dose of his daily pill, which leads to complications.