Another Prick in the Wall
S1, E3: Martin decides to shorten his commute to school by demolishing part of his garden wall. However this new shortcut proves all too popular with the other schoolkids and parents, turning the garden into a busy thoroughfare, infuriating his mother who’s trying to launch her new weight-loss business from the garden workshop.