Star Ante-Up
S3, E6: In an effort to boost ticket sales, Mateo brings on controversial rapper Lil Dini, who clashes with Take 3; Star and Noah confide in each other about their relationship issues; Simone is put in a sticky situation when Jackson is cast as her co-star.