Antifreeze
S3, E4: When Ryan makes Gotham's "30 Under 30" list, Luke worries about how Marquis's involvement in Ryan's rising popularity as Wayne Enterprises' acting CEO will land with Jada; Mary returns from a late night out not feeling quite herself.