Appetite For Destruction
S7, E8: Nazario is officially pinned to the smuggling operation after BRAVO finds fentanyl; despite instructions to keep a low-profile, Jason destroys the fentanyl and kills all the guards; the team makes a shocking discovery at Nazario's camp.