Are You True?
S1, E3: Frustrated by Lucas' growing popularity at school, Nathan searches for Lucas' weak spot. He decides to romantically pursue Lucas' friend Haley as revenge. Meanwhile, Peyton is furious with Lucas for submitting her drawings to the local newspaper without her knowledge.