Armageddon, Part 4
S8, E4: Barry is shocked when Eobard Thawne returns in the most unexpected way; Damien Darhk offers advice to Barry, but there is a catch; an epic battle begins with Reverse Flash pitted against The Flash, Team Flash, Batwoman, Sentinel and Ryan Choi.