Arrested
S4, E7: Phil and Claire get the dreaded late night call that Haley has been arrested for under-aged drinking, so they bring Mitchell, the family lawyer, in tow to the police station. Cameron stays back to watch over Alex and Luke, but they get into some crazy mishaps under his care. Meanwhile, Jay gets out of baby shopping with Gloria, but ends up having to deal with a surprise visit from Dede, and tries to scoot her out before Gloria gets home to prevent Dede from seeing that she's pregnant and to avoid the potential blowback.