Darcey & Stacey Arrivals And Departures
S1, E2: Stacey's Albanian fiance, Florian, arrives in America, and the couple's 90 days begin. Darcey reveals a sexy new love interest. Stacey comes clean about meeting up with Darcey's ex, Tom.