The Art Of Joy Art Of Joy, The 1
S1, E1: Baby Modesta lives in a shack on the slopes of Mount Etna with her harsh mother and her older sister Tina. Despite the hunger and poverty in which she lives and her jealousy towards Tina, Modesta grows up with a rebellious spirit and full of life.