Asphyxiation & Aces
S2, E12: Rosewood and Villa unravel an illusory case when an escape artist is found dead in a wooden trunk; Hornstock's time with the East Miami PD may be coming to an end; Rosewood gets to know Adrian to see if he's the right guy for Villa.