At Last
S6, E4: Sookie confronts her attraction to Ben, Eric battles Burrell's anti-vampire initiatives, Andy's daughters keep dangerous company, Sam and Nicole make a connection, and Bill tasks Takahashi with synthesising a new kind of blood.