Mum August
S1, E4: Subtle family sitcom following Cathy as she moves on from the death of her husband. It's a hot summer's day and while Kelly and her cousin sunbathe in the garden, Cathy is getting ready to go for lunch with a new - male - friend. Michael's taking her and is keen to find out more about this 'friend'.