Avc Plaisir
S1, E3: Val warns that Motópolis is under new management. Miguel pressures Mrs Laura. Bernarda goes after Dinho to try to get information about Joana. Gustavo thinks about sacking Mickey. Bernarda manages to get Dinho involved.