S3, E9: After a confrontation with one jealous woman, a beautiful bachelorette makes the shocking decision to leave Paradise early! A passive bachelor finally takes control of his heart and makes the dramatic decision to pursue love, chasing down a car to leave Paradise with his connection. The jealous woman is shocked and tearful, as she realises her plans to get rid of the competition has backfired.