Babes In Toyland
S4, E17: Naomi's sister Jen arrives with her son for a surprise visit, and Adrianna and Dixon land a meeting with a major movie producer to discuss the music on his next film, but their plans are sabotaged by Vanessa. Meanwhile, Silver is accepted into New York University, while Ivy attracts attention on the underground scene when she switches to a less conventional style of art.