Baby, It's Cold Outside
S5, E9: Olivia is feeling more and more frustrated as she takes on "First Lady" type responsibilities at the White House. Meanwhile, Mellie proves just how powerful she can be, and Jake and Huck continue the hunt for Rowan on the winter finale.