Baby Made a Mess
S4, E7: Olivia, still unable to believe that Jake is guilty, sets her eyes on Tom for additional information, and when Leo Bergen's newest client causes a gut wrenching reaction, her associates spring into action. Meanwhile, Huck continues to play with fire, Mellie makes a power move and Elizabeth's shocking alliance is revealed.