Babygirl
S1, E2: Forced to fend for herself, Sasha has ended up sofa-surfing at her drug dealer Saleem's flat, a million miles from the superstardom of her dreams. As Saleem's behaviour gets more erratic, Sasha needs a way out and tries to get help at the housing office. She soon realises she has very few options. With nowhere to turn, Sasha asks a favour from party girl Carly.