Back to the Drawing Board
S1, E6: The Knights of Castelcorvo must lay aside petty grudges to solve a new enigma, or else stay prisoners of a loop, cursed to repeat the same actions and relive the situations indefinitely; They must overcome the level to continue the adventure.