Bacon And Eggs
S5, E2: After stalking actor Kevin Bacon, Jack lands his dream job when the unsuspecting celebrity hires him as his personal assistant, and while Will and Grace wait anxiously for the right colour to appear on their home pregnancy test, Grace is visited by the handsome Dr Leo Markus, who makes her a tempting offer.