Bad Mother
S2, E1: Eight years on, Vic McQueen receives shocking news about Charlie Manx. Maggie consults her tiles at great risk. Bing hunts down the Wraith, but hits a roadblock. Millie Manx discovers a new aspect of Christmasland.