Bad Standing
S1, E1: Suga, leader of the Devil's Drifters motorcycle club, is unexpectedly released from prison. Outside, he faces a harsh reality: during his absence, his daughter Daisy has died, his family is shattered, and a large shipment of drugs is now missing.