Ballrooms and Biscotti
S4, E1: Lorelai and Rory return from their backpacking adventure in Europe; Sookie confides the sex of her unborn baby to Lorelai; Luke returns from his cruise with surprising news; Lorelai fails to show up at her parent's Friday-night dinner.