Bam's Clawful Mistake
S1, E18: Bam brings Catwoman's Catmobile, Kitty, to life so the Batwheels can have even teams for their game of Bat-Ball, but the Kitty is too wild to be contained, despite Bam's best attempts to convince her to play along.