Bananas For Betty
S2, E10: Henry reluctantly agrees to go on a double date with Betty and an unlikely couple - Hilda and Gio. Meanwhile, Wilhelmina's attempt to change her image as the queen of mean fails miserably after she tangles with America's most beloved golden girl.