Band of Brothers, Pt. 5: Crossroads
S1, E5: In this episode directed by Tom Hanks, Lt. Winters (Damian Lewis) leads a contingent on a risky mission over a Dutch dike. Meanwhile, Easy is left in the hands of Lt. 'Moose' Heyliger (Stephen McCole), who undertakes a rescue mission in the besieged town of Arnhem.