Band or DJ?
S8, E13: Brand-new series: When Robin learns that Barney failed to ask her father's permission before proposing, she insists that he gets Robin Sr's approval as soon as possible. However, when she finds out that her father got married without telling her, she changes her opinion. Meanwhile, Ted conceals his disappointment at his friends' engagement by throwing himself into planning their wedding.