Banh Bao + Sterno + Drill + Burner + Mason
S5, E4: Mac's meeting with Desi's parents goes sideways when her brother finds himself in trouble and desperately needs their help; Russ and Matty must ask an old nemesis for assistance when their new recruitment candidate is kidnapped.