Bat Girl Magic!
S2, E3: As Ryan continues to prove herself as Batwoman, she encounters the challenge of living a double life; Luke continues to have reservations about Ryan; Victor Zsasz slashes his way through the city streets; Safiyah takes notice of Alice's antics.