Batman's Back, Man
S2, E5: Awakening from his coma to find Gotham in shambles, Bruce Wayne immediately jumps back into the Batsuit; Two-Face attempts to forge a criminal alliance with Bane, as they're the only two Big Bads left in Gotham's criminal underworld.