Beanie Babies
S2, E10: CB hopes getting Lainey a Beanie Baby for Christmas will show his true feelings for her, but it doesn't go as planned. Principal Glascott tries to convince Felicia that she needs to participate and sing a song in a Kwanza play he has written.