Bearly Acceptable Behavior / Beast Busters
S1, E3: Amanda tries to get Bunsen kicked out of school when he brings a dangerous bear to class. Bunsen and Mikey must save Amanda from mischievous sneeze beasts that escape from Bunsen's nose.