Before I Forget
S1, E3: The absurdities of everyday life continue to plague the local über-geniuses, and no one feels the anomalies more than the town's new sheriff, Jack Carter. When the newcomer loses his memory, he accidentally shoots engineering whizz, Henry. What has caused Carter to suffer such memory loss, and how will Eureka's inhabitants react to the shooting?