Before Sunset
S3, E21: Klaus tries to leave town with Elena, but meets resistance from a surprising new foe, and Bonnie asks for Abby's help with a spell. As events spiral out of control, the friends must work together to ensure they win through. Elsewhere, Damon and Stefan talk about the future.