Before the Frost
S1, E1: New policewoman Linda Wallander is waiting for her first big case at Ystad police station and her father, Inspector Kurt Wallander, is getting on her nerves. When her childhood friend Anna mysteriously disappears she is thrown in at the deep end and soon needs her father's help on a fascinating and very dangerous investigation.