Ben Mendelsohn
S3, E3: As Barry and Gene take on new opportunities, Sally prepares for her first press junket and Katie shares her concerns; with the Bolivians still in heavy pursuit, Hank reaches out to Fuches, while Cristobal pitches a new tactic to Fernando.