Benched
S1, E20: When Luke and Manny's hot-tempered basketball coach quits in the middle of a game, Jay and Phil both jockey to fill the position. Claire and Gloria each struggle with the realization that they might not be number one in their children's lives anymore, and Mitchell takes Cameron along to meet a prospective employer, but Cameron's big personality doesn't necessarily help to make a good impression.