Berry Bounty Banquet - Part 1 / Berry Bounty Banquet - Part 2
S1, E106: Strawberry Shortcake and Aunt Praline prepare the perfect banquet for their friends and family. However, when they arrive, chaos erupts. Strawberry Shortcake's friends and families must work together to save the messy banquet.